رویه های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های تانیکو بوده است و این تیم همواره در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی این شرکت خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. رویه ‏های خدمات پس از فروش با توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:
اشکالات فنی در کالای خریداری شده
از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر این شرکت فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده را از ۴۸ ساعت به ۷ روز کاری پس از تحویل افزایش داده است.
جهت استفاده از این سرویس به نکات ذیل دقت بفرمایید:
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس شرکت و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما به خدمات پس از فروش تانیکوشاپ اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان این شرکت تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
برای ارسال کالاهای دارای ایراد فنی ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
این سرویس اشکال‏‏های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
آسیب‏ های فیزیکی ناشی از حمل و نقل
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند.
آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.
تانیکو همواره می‏کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش و پس از خرید فراهم آورد